Moet je lezen: 5 recensies van boekbloggers #19

Via Bloglovin blijf ik op de hoogte van een hoop boekenblogs, en iedere week verschijnen er weer veel mooie nieuwe recensies van boeken door enthousiaste bloggende lezers. Op MustReads vind je wekelijks een overzichtje van 5 lezenswaardige recensies die de afgelopen week zijn geschreven door boekbloggers uit Nederland en Vlaanderen. Sterker dan ooitBiebmiepje over Sterker dan ooit, Brene Brown Iedereen kan iets uit dit boek halen en het toepassen op zijn eigen leven, dat is de kracht van de boeken van Brené Brown. Sterker dan ooit is een echte aanrader als je ergens mee worstelt en wilt weten hoe je weer sterk kunt opstaan na het op je gezicht gaan. Lees de recensie   Verbrande levensWie schrijft blijft over Verbrande levens, Claudia Biegel Verbrande levens is razend actueel. In vlotte zinnen schetst Claudia Biegel elf situaties, waardoor het onmogelijk is om in het thuisland te blijven. Rauwe, harde verhalen. Schrijnend soms. Maar ook her en der onbegrijpelijk. Lees de recensie   9789048826346_160Een letter meer graag over Hier was ik, Gayle Forman Ook Hier was ik was weer erg vlot en fijn geschreven. Ik ben er nu eigenlijk wel van overtuigd dat je met een boek van Gayle Forman altijd goed zit. Lees de recensie     Het duistere dalBoekenz over Het duistere dal, Thomas Willmann Het duistere dal is een boek vol verassingen, snode plannen en onheilspellende spanning. Een boek dat bol staat van mooie zinnen, toespelingen en prachtige volzinnen. Een boek om je vingers bij af te likken! Lees de recensie   Sara KroosMiranda Leest over Als ik het niet kan, kun jij het ook, Sara Kroos Kroos vertelt op hilarische en vooral openhartige wijze over haar eigen strubbelingen met diëten, haar gewicht en deelt en passant ook een hoop persoonlijke verhalen. Herkenbaar voor iedereen die zichzelf wel eens te dik vindt (of dat nou echt zo is of niet). Lees de recensie