Moet je lezen: 5 recensies van boekbloggers #29

Via Bloglovin blijf ik op de hoogte van een hoop boekenblogs, en iedere week verschijnen er weer veel mooie nieuwe recensies van boeken door enthousiaste bloggende lezers. Op MustReads vind je wekelijks een overzichtje van 5 lezenswaardige recensies die de afgelopen week zijn geschreven door boekbloggers uit Nederland en Vlaanderen. crescendoLeave No Story Behind over Crescendo, Becca Fitzpatrick ‘Ik geloof zeker dat sommige lezers dit boek meer dan geweldig zullen vinden, maar ik houd ervan als situaties wat geloofwaardiger neergezet worden en de personages wat sterker in hun schoenen staan.’ Lees de recensie     Haar naam is Poppy DayBoekboetiek over Haar naam is Poppy Day, Amanda Prowse ‘Ik heb niks tegen moderne sprookjes, integendeel, en ik wéét dat dit boek pure fictie is, maar het plan dat Poppy opvat om haar man terug te halen uit Afghanistan is gewoon te gek voor woorden – en niet op een positieve manier.’ Lees de recensie     hou je adem inTessa Heitmeijer over Hou je adem in, Holly Seddon ‘Seddon heeft een heel aangename schrijfstijl; soepel, vlot en actief. Ze schrijft met korte zinnen, de hoofdstukken beslaan ook niet teveel pagina’s en de vaart zit er gedurende het hele verhaal goed in.’ Lees de recensie     Blijf waar je bentChristina’s boekenhoekje over Blijf waar je bent, Sharon BoltonBlijf waar je bent is een boek wat je oppakt en daarna niet snel naast je neerlegt. Vanaf het begin wordt je het verhaal ingezogen. Een heerlijke thriller die je absoluut een paar uur heerlijk zal vermaken.’ Lees de recensie     WonderBooknuts over Wonder, R.J. Palacio ‘Tijdens het lezen van dit boek heb ik volgens mij alle emoties gevoeld die een mens kan voelen. Ik voelde me tijdens het lezen kwaad, machteloos, bang, blij en opgelucht met een hele lading liefde. Dit boek was dus werkelijk waar een rollercoaster aan emoties!’ Lees de recensie