Moet je lezen: 5 recensies van boekbloggers #48

Via Bloglovin blijf ik op de hoogte van een hoop boekenblogs, en iedere week verschijnen er weer veel mooie nieuwe recensies van boeken door enthousiaste bloggende lezers. Op MustReads vind je wekelijks een overzichtje van 5 lezenswaardige recensies die de afgelopen week zijn geschreven door boekbloggers uit Nederland en Vlaanderen. Verliefd en verlorenThe Book Review over Verliefd en verloren, Lizzie van den HamVerliefd en verloren is een fijn boek om tussendoor te lezen als je wat ontspanning en een verhaal wilt om bij weg te zwijmelen: technisch hadden er dingen verbeterd kunnen worden, maar het is zeker een leuk boek.’ Lees de recensie VerborgenTessa Heitmeijer over Verborgen, Karen SlaughterVerborgen is erg moeilijk weg te leggen. Karin Slaughter boort opnieuw schokkende onderwerpen aan die ze moeiteloos verweeft met de verhaallijnen.’ Lees de recensie     kom in mijn armenZwartraafje over Kom in mijn armen, Bella Andre ‘Net als de andere Sullivan-boeken is ook Kom in mijn armen een luchtig, romantisch, sexy en uiterst onspannend boek dat je een goed gevoel bezorgt. Al moet ik meteen ook eerlijk toegeven dat ik minder gek ben van de net iets te melige fragmenten.’ Lees de recensie   Twintig regels liefdeRachel leest over Twintig regels liefde, Rowan Coleman ‘Dit boek gaat niet alleen over liefde en relaties, maar ook leven en dood. In één woord prachtig. Als je aan dit mooie verhaal begint, leg je het boek niet meer weg.’ Lees de recensie     ze zal weer vliegenLeesdame over Ze zal weer vliegen, Jolanda Smit ‘Ik vond dit boek heel beladen en ontroerend. Het straalt zoveel kracht uit, maar tegelijkertijd voel je ook dat de spanning veel en veel te zwaar wordt voor zo’n gezinnetje.’ Lees de recensie