Moet je lezen: 5 recensies van boekbloggers #50

Via Bloglovin blijf ik op de hoogte van een hoop boekenblogs, en iedere week verschijnen er weer veel mooie nieuwe recensies van boeken door enthousiaste bloggende lezers. Op MustReads vind je wekelijks een overzichtje van 5 lezenswaardige recensies die de afgelopen week zijn geschreven door boekbloggers uit Nederland en Vlaanderen. Verloren taalGraag gelezen over Verloren taal, Bronja PrazdnyVerloren taal is een mooi, ontroerend en rijk verhaal over de dappere zoektocht van deze hoofdpersoon naar wie ze is, over herkenning en het gevoel willen hebben om ergens bij te horen.’ Lees de recensie   Eenzaam en extreem ver wegZon en Maan over Eenzaam en extreem ver weg, Kate Ling ‘Hou je van romantiek? Hou je van een onbekende toekomst? Dan raad ik je aan dit boek op te pakken. En met zo’n omslag is het ook nog eens een beauty in je boekenkast!’ Lees de recensie   SeekerMy Pink Fairytale over Seeker, Arwen Elys Dayton ‘Ik heb dus hele wisselende meningen over het boek. Aan de ene kant vond ik het een spannend boek en was het plot heel erg goed, aan de andere kant miste ik het doel van de hoofdpersonen en ontbrak de climax voor mijn gevoel.’ Lees de recensie cover-de-selectieQuillscene over De selectie, Kiera Cass ‘Dit boek – en de hele reeks eigenlijk – is echt een zalige girly read. Het verhaal leest enorm vlot en is best een luchtige read. Perfect dus om tussendoor te lezen.’ Lees de recensie   8165_4d809393078d2_8165Danielle Cobbaert Boeken over De oorlog van het einde van de wereld, Mario Vargas Llosa ‘Door de rits aan personages en de steeds wisselende perspectieven duurt het een behoorlijke tijd vooraleer je in het verhaal zit. De oorlog van het einde van de wereld is met zijn 700 bladzijden sowieso een imponerend boek.’ Lees de recensie