Moet je lezen: 5 recensies van boekbloggers #17

Via Bloglovin blijf ik op de hoogte van een hoop boekenblogs, en iedere week verschijnen er weer veel mooie nieuwe recensies van boeken door enthousiaste bloggende lezers. Op MustReads vind je wekelijks een overzichtje van 5 lezenswaardige recensies die de afgelopen week zijn geschreven door boekbloggers uit Nederland en Vlaanderen. Het geheim van VesaliusGraag gelezen over Het geheim van Vesalius, Jordi Llobregat ‘Een verhaal dat me vanaf de allereerste bladzijde in zijn greep hield. Zelden heb ik 496 bladzijden bijna aan een stuk door gelezen. Het bleef zo enorm boeiend dat ik het boek ook niet weg wilde leggen. Ik kan bijna niet ophouden met vertellen hoe geweldig goed ik dit verhaal vind.’ Lees de recensie   winter in NY en andere verhalenAdorable books over Winter in New York en andere verhalen, Chantal van Gastel ‘De andere verhalen zijn allemaal heel kort, eigenlijk iets te kort naar mijn zin. Je vliegt er doorheen en voor je het weet is het verhaal al afgelopen! Dat maakt niet dat ze niet leuk zijn om te lezen, maar ze zijn zo kort en dat is zo jammer!’ Lees de recensie   Julie Lawson Timmer - Nog vijf dagenBoek-aholic over Nog vijf dagen, Julie Lawson Timmer ‘Het verhaal is vlot opgebouwd, en de twee afzonderlijke verhaallijnen zijn op een mooie manier met elkaar verweven. Het werkt toe naar een einde met een lach en een traan, je wordt hier snel naartoe gevoerd want je moet gewoon weten hoe het afloopt.’ Lees de recensie   skyDrukinkt over Sky, Ellen Lina ‘Dit verhaal heeft alles dat een boek voor mij interessant maakt. Een zekere mate van spanning, levendige hoofdpersonen, sterke dialogen, een verhaallijn met een actueel thema en een verrassing in de laatste regels van de epiloog die ik niet zag aankomen.’ Lees de recensie   Alles of nietsBiebmiepje over Alles of niets! van Gillian King ‘Ik ben sinds Zestig dagen fan van Gillian King. Ik hou van haar heerlijke feelgoodverhalen. Tot nu toe heb ik al haar boeken binnen no time uit gehad en met een tevreden zucht dichtgeslagen. En met Alles of niets! heeft ze dat weer voor elkaar gekregen, wat een goed boek!’ Lees de recensie