Moet je lezen: 5 recensies van boekbloggers #18

Via Bloglovin blijf ik op de hoogte van een hoop boekenblogs, en iedere week verschijnen er weer veel mooie nieuwe recensies van boeken door enthousiaste bloggende lezers. Op MustReads vind je wekelijks een overzichtje van 5 lezenswaardige recensies die de afgelopen week zijn geschreven door boekbloggers uit Nederland en Vlaanderen. Liefdesbrieven aan de sterrenZon en maan over Liefdesbrieven aan de Sterren, Ava Dellaira ‘Het is een poëtische en edgy vertelling van een meisje die op zoek is naar zichzelf. En ok, ik geef het toe; aan het einde heb ik heus wel een traantje gelaten. En dat was het waard.. ‘ Lees de recensie   De vlamberkenBoekboetiek over De vlamberken, Lars Mytting ‘Langzaam maar zeker geeft Mytting stukjes van de puzzel prijs die je als lezer maar al te graag op zijn plaats wilt leggen. De Vlamberken is voor mij zonder twijfel één van de grootste verrassingen van 2015!’ Lees de recensie   Honolulu KingTessa Heitmeijer over Honolulu King, Anne-Gine Goemans ‘Opnieuw heeft ze een roman geschreven die me totaal heeft overdonderd, opnieuw heeft ze me verrast, me ontroerd en verbaast. Ik kan Honolulu King aan iedereen aanraden, wat een boek!’ Lees de recensie   Stuk van jouReviews & Roses over Stuk van jou, Sophie JacksonStuk van jou is met haar 400 pagina’s vernieuwend in het genre New Adult. Dit komt doordat het verhaal een stuk ruwer en rauwer is, en het bevat meer actie en spanning.’ Lees de recensie   Het meisje in de rode jasPassie voor boeken over Het meisje in de rode jas, Kate Hamer ‘Kate Hamer heeft zich met haar debuut Het meisje in de rode jas bewezen als een nieuwe stem in de thrillerwereld. Nooit eerder werd een moeder-dochterrelatie op deze intense manier vanuit twee perspectieven geschreven.’ Lees de recensie