Moet je lezen: 5 recensies van boekbloggers #31

Via Bloglovin blijf ik op de hoogte van een hoop boekenblogs, en iedere week verschijnen er weer veel mooie nieuwe recensies van boeken door enthousiaste bloggende lezers. Op MustReads vind je wekelijks een overzichtje van 5 lezenswaardige recensies die de afgelopen week zijn geschreven door boekbloggers uit Nederland en Vlaanderen. Enkeltje IerlandBooks & Stories over Enkeltje Ierland, Charlotte de Monchy ‘Ik moest even in het verhaal komen. Het begint vrij abrupt en het volgende hoofdstuk is geschreven vanuit een ander perspectief. Dat was even omschakelen. Pas na een hoofdstuk of vier zat ik er lekker in. Toen kon ik echt beginnen met genieten.’ Lees de recensie   Slow cookedIn de boekenkast over Slow cooked, Olivia Andrews ‘Een klein minpuntje van het boek? Voor sommige ingrediënten moet je net even iets verder zoeken dan bij de plaatselijke supermarkt. Of juist een pluspunt? Zo ontdek je op een leuke manier nieuwe producten.’ Lees de recensie   Misschien ooitLeesmee over Misschien ooit, Colleen Hoover ‘Soms heb ik een boek in mijn handen en dan weet ik na een aantal hoofdstukken dat ik van dat boek ga houden en het vijf sterren ga geven. Misschien ooit van Colleen Hoover is zo’n boek.’ Lees de recensie   BlogboekRabbitbookz over Blogboek, Kelly Deriemaeker ‘Het Blogboek is een boek waardoor je niet alleen je blog skills kunt verbeteren, maar ook een heleboel inspiratie opdoet! Blader er eens doorheen als je even geen zin meer hebt of als je niet weet waarover je wilt bloggen, en je krijgt er meteen weer zin in!’ Lees de recensie   PristinaLalagè leest over Pristina, Toine HeijmansPristina is zo’n boek dat je misschien niet meteen pakt, maar het blijft wel nazinderen. Het zet je toch aan het denken: hoe gaan wij om met vreemdelingen die bij ons aankloppen?’ Lees de recensie