Moet je lezen: 5 recensies van boekbloggers #32

Via Bloglovin blijf ik op de hoogte van een hoop boekenblogs, en iedere week verschijnen er weer veel mooie nieuwe recensies van boeken door enthousiaste bloggende lezers. Op MustReads vind je wekelijks een overzichtje van 5 lezenswaardige recensies die de afgelopen week zijn geschreven door boekbloggers uit Nederland en Vlaanderen. Live Love RunChristina’s Boekenhoekje over Live Love Run, Annemerel de Jongh ‘Heeft dit boek mij nu geïnspireerd en er voor gezorgd dat ik de hardloopschoenen ga onderbinden? Helaas ik denk dat ik voor altijd een hardloophater zal blijven…’ Lees de recensie   NodigZon en maan over Nodig, Joelle Charbonneau Nodig is een prima young adult boek met een actueel thema. Het is spannend en bevat tevens thema’s die jongeren aan zal spreken; romantiek, er bij willen horen en groepsdruk. Het boek was voor mij geen klapper, al heb ik me wel vermaakt tijdens het lezen.’ Lees de recensie   In seizoenenAlex Hoogendoorn over In seizoenen, Judith Visser ‘Het was helemaal niet wat ik had verwacht, en toch huilde ik toen ik de laatste hoofdstukken las. Alles kwam samen, alle hints die ze had gegeven werden een afgerond geheel.’ Lees de recensie   Een tik op het raamBoekenz over Een tik op het raam, Linwoord BarclayEen tik op het raam is een thriller dat verschillende invalskhoeken kent waardoor het verhaal een compleet en daarnaast ook erg spannend wordt. Niets is wat het lijkt en intriges lijken in dit duistere dorp aan de orde van de dag te zijn.’ Lees de recensie   Het leven van de anderBurn my Book over Het leven van de ander, Katie Dale ‘Helaas ben ik best wel teleurgesteld. Niet omdat het verhaal slecht was, maar omdat het verhaal veel te veel plotwendingen had. Persoonlijk ben ik wel fan van plotwendingen, maar het was deze keer té overheersend.’ Lees de recensie