Moet je lezen: 5 recensies van boekbloggers #33

Via Bloglovin blijf ik op de hoogte van een hoop boekenblogs, en iedere week verschijnen er weer veel mooie nieuwe recensies van boeken door enthousiaste bloggende lezers. Op MustReads vind je wekelijks een overzichtje van 5 lezenswaardige recensies die de afgelopen week zijn geschreven door boekbloggers uit Nederland en Vlaanderen. NachtblauwRachel Leest over Nachtblauw, Simone van der Vlugt ‘Deze historische roman is prachtig en fascinerend. Ik heb genoten en geproefd van de Nederlandse geschiedenis.’ Lees de recensie     Mea CulpaSerendipity Books over Mea Culpa, Clare MackintoshMea Culpa heeft me enorm verrast en ik zag het echt niet aankomen. Ik kan eigenlijk niet wachten om het boek nog een keer te gaan lezen om te zien of ik nu de aanwijzingen wel zie. Van begin tot het einde heb ik op het puntje van mijn stoel gezeten.’ Lees de recensie   Drie vriendenTessa Heitmeijer over Drie vrienden, een huis (en een klusjesman), Astrid Harrewijn ‘Wat direct bevalt aan Drie vrienden, een huis (en een klusjesman) is dat Astrid Harrewijn het over een heel andere boeg heeft gegooid. In plaats van zich te focussen op liefde en de daarbij behorende perikelen gaat ze de diepte in en legt ze banden als vriendschap en familie onder de loep.’ Lees de recensie   heb liefLeesdame over Heb lief, Lars van der Werf ‘Ik ben dol op de versjes van Lars! Ze zijn kort, maar krachtig en ze zijn zo leuk om voor te lezen! Ik durf te zeggen dat alle gedichten wel een glimlach veroorzaken.’ Lees de recensie   Het inprentum ewout strijkerGraag gelezen over Het Inprentum, Ewout Strijker ‘Fantasie is zeker aanwezig en het verhaal is zonder meer spannend te noemen doordat het besproken experiment wellicht in de nabije toekomst realiteit kan worden. Dit thrillerdebuut heb ik graag gelezen!’ Lees de recensie