Moet je lezen: 5 recensies van boekbloggers #46

Via Bloglovin blijf ik op de hoogte van een hoop boekenblogs, en iedere week verschijnen er weer veel mooie nieuwe recensies van boeken door enthousiaste bloggende lezers. Op MustReads vind je wekelijks een overzichtje van 5 lezenswaardige recensies die de afgelopen week zijn geschreven door boekbloggers uit Nederland en Vlaanderen. Ooit, misschienI heart books over Ooit, misschien, Lauren Graham ‘Het verhaal kabbelde wat voort en er gebeurde vrij weinig. Het einde is ook erg abrupt en niet goed genoeg uitgewerkt. Erg jammer, want het plot sprak me erg aan het had alle ingrediënten om een leuk en verrassend verhaal te worden.’ Lees de recensie   Het leven van de anderAdorable Books over Het leven van de ander, Katie Dale ‘Om eerlijk te zijn, vond ik het niet zo geloofwaardig allemaal. In deze 430 bladzijden zit meer drama dan in 6 seizoenen Gossip Girl (en dat zegt wat). Maar ach… Het is in ieder geval niet saai.’ Lees de recensie   Grote kleine leugensConnie’s Boekenblog over Grote kleine leugens, Liane Moriarty ‘Een lach en een traan, verdriet en vreugde, pijnlijk en vertederend, gewoon en uitzonderlijk, ouders en kinderen, stellen en ex-en. Dit, en meer is allemaal op een prettige manier geschreven te vinden in Grote kleine leugens.’ Lees de recensie   surf!Rabbitbookz over Surf!, Chris Vick ‘De laatste 100 bladzijden heb ik echt verslonden, want het was echt heel spannend aan het worden. Het verhaal kwam opeens heel erg op gang en ik kon niet meer stoppen.’ Lees de recensie   Drie vriendenCéline schrijft over Drie vrienden, een huis (en een klusjesman), Astrid HarrewijnDrie vrienden, een huis (en een klusjesman) heeft dezelfde prettige en vlotte schrijfstijl als alle andere boeken van Astrid Harrewijn. Vandaar ook dat ik steeds maar verder en verder las, terwijl het onderwerp me eigenlijk niet zo aansprak.’ Lees de recensie