Moet je lezen: 5 recensies van boekbloggers #49

Via Bloglovin blijf ik op de hoogte van een hoop boekenblogs, en iedere week verschijnen er weer veel mooie nieuwe recensies van boeken door enthousiaste bloggende lezers. Op MustReads vind je wekelijks een overzichtje van 5 lezenswaardige recensies die de afgelopen week zijn geschreven door boekbloggers uit Nederland en Vlaanderen. Nooit verliefd wordenBooks & Stories over Nooit verliefd worden, Audrey Carlan ‘Ik vond het wel leuk om te lezen, maar er waren ook dingen die me niet aanspraken. Ik voelde bijvoorbeeld geen klik met de personages, dat vond ik erg jammer. Toch vind ik het idee van het boek (elke maand een andere man) wel heel origineel.’ Lees de recensie   VerdoofdFemke Leest! over Verdoofd, Cis Meijer ‘Een goed debuut is dit zeker. Er zijn natuurlijk wat minpuntjes, zo was het geen thriller die je in één keer uit wil lezen en waar je nachten lang niet van kan slapen. Maar het plot is goed en dat blijft wel even hangen.’ Lees de recensie     Dochter vermistJudith Blogt Solo over Dochter vermist, Mikaela BleyDochter vermist grijpt je vanaf pagina één en laat je pas op het einde van het boek weer los. Het is spannend, leest als een trein door de wisselende perspectieven en korte hoofdstukken en bevat eigenlijk alle elementen die een goede thriller moet hebben.’ Lees de recensie   ZomermeisjesNadine Kuiper over Zomermeisjes, Jobien BerkouwerZomermeisjes is een aardig debuut, maar steekt niet boven of onder vergelijkbare thrillers uit. Het is een echte politiethriller en whodunnit die vlot leest, maar weinig uitdaging en verrassing biedt.’ Lees de recensie     StaalhartLeave No Story Behind over Staalhart, Brandon Sanderson ‘Het gevaar van boeken die erg sterk beginnen, is dat de rest van het verhaal soms al snel inkakt qua tempo. Staalhart weet het tempo echter goed vast te houden met spannende actiescènes waardoor je op het puntje van je stoel zit.’ Lees de recensie