Moet je lezen: 5 recensies van boekbloggers #52

Via Bloglovin en andere kanalen blijf ik op de hoogte van een hoop boekenblogs, en iedere week verschijnen er weer veel mooie nieuwe recensies van boeken door enthousiaste bloggende lezers. Op MustReads vind je wekelijks een overzichtje van 5 lezenswaardige recensies die de afgelopen week zijn geschreven door boekbloggers uit Nederland en Vlaanderen. De zwarte weduweThe Book Girl over De zwarte weduwe, Esther Vermeulen ‘Wanneer je een echte doorgewinterde thrillerlezer bent is dit geen aanrader, daarvoor mist het de echte thrillerelementen. Ben je op zoek naar een detective voor in het zonnetje deze zomer dan is dit boek zeker iets voor jou.’ Lees de recensie   Daan & NadiaMelissa’s Bookworld over Daan & Nadia, Esther Walraven ‘Het verhaal sleurt je mee en je ontsnapt er niet meer aan.. Ik zit nu 2 dagen later nog steeds met een brok in mijn keel, terug te denken aan dit prachtige boek. Een Must-Read!!’ Lees de recensie   Weg zonder genadeDayenne’s blog over Weg zonder genade, John HartWeg zonder genade is een bloedstollende thriller waarin de spanning hoog oploopt. De verschillende verhaallijnen waarbij Elizabeth Black de verbindende factor is, zitten goed in elkaar en komen uiteindelijk bijeen in een spannend plot.’ Lees de recensie   Rode sneeuw in decemberDe scriptor over Rode sneeuw in december, Simone van der Vlugt ‘Simone van der Vlugt staat erom bekend dat ze als een perfectioniste haar huiswerk maakt. In Rode sneeuw in december heeft deze werkattitude, gekoppeld aan de kracht van haar verbeelding en taalvaardigheid, bijzonder veel opgeleverd!’ Lees de recensie   Olijven moet je leren lezenLalagè leest over Olijven moet je leren lezen, Ellen Deckwitz ‘Een belangrijke vraag is: hoe weet ik of poëzie iets voor mij is? Ik vind het antwoord niet zo bevredigend. Eigenlijk weet ik nog steeds niet wat ik ervan moet denken. Poëzie is misschien wel te moeilijk voor me.’ Lees de recensie