Moet je lezen: 5 recensies van boekbloggers #56

Via Bloglovin en andere kanalen blijf ik op de hoogte van een hoop boekenblogs, en iedere week verschijnen er weer veel mooie nieuwe recensies van boeken door enthousiaste bloggende lezers. Op MustReads vind je wekelijks een overzichtje van 5 lezenswaardige recensies die de afgelopen week zijn geschreven door boekbloggers uit Nederland en Vlaanderen. Een stap te verBiebmiepje over Een stap te ver, Tina Seskis ‘Er is vanaf het begin duidelijk dat er iets ergs gebeurd is, maar wat dat is daar kom je maar langzaam achter. Een thriller is het niet, maar het verhaal geeft je wel een heel onheilspellend gevoel, meer een psychologische spanning dus.’ Lees de recensie   winterBoek in wonderland over Winter, Marissa MeyerWinter bezorgde me behoorlijk gecompliceerde gevoelens. Ik denk dat de verhaallijn voordeel had gehaald uit het feit dat alles wat compacter en minder uitgebreid vertelt had kunnen worden.’ Lees de recensie   ReisgenotenAntoinette’s Boeken Commentaar over Reisgenoten, Sharon Garlough Brown ‘Je kunt Reisgenoten oppervlakkig lezen, alleen als roman, maar je zult meer aan je leeservaring hebben, als je meedoet met de opdrachten.’ Lees de recensie   de toeschouwersLeesdame over De toeschouwers, Hilde Vandermeeren ‘Als je eindelijk iedereen een plaats kunt geven, begint het spektakel: een moord, seksueel misbruik, pestgedrag, wantrouwen, een kloppend verleden en dat in een besloten sfeer die hoort bij een internaat.’ Lees de recensie   duizend stukjes van jouOog op de toekomst over Duizend stukjes van jou, Claudia Gray ‘Het verhaal van Duizend stukjes van jou zit ingenieus in elkaar. Het verhaal was spannend, origineel en onverwacht. Wel bevat het boek minder actie dan ik op voorhand verwachtte en af en toe was het misschien iets te zoetsappig naar mijn smaak.’ Lees de recensie