Moet je lezen: 5 recensies van boekbloggers #60

Via Bloglovin en andere kanalen blijf ik op de hoogte van een hoop boekenblogs, en iedere week verschijnen er weer veel mooie nieuwe recensies van boeken door enthousiaste bloggende lezers. Op MustReads vind je wekelijks een overzichtje van 5 lezenswaardige recensies die de afgelopen week zijn geschreven door boekbloggers uit Nederland en Vlaanderen. BedrogLeave No Story Behind over Bedrog, Abigail Haas ‘Verknipte personages, onverwachte situaties en geweldige quotes maken Bedrog een boek dat je gelezen móet hebben. Het verhaal houdt je in zijn ban, maar zet je ook aan het denken over welke invloed bepaalde personen en situaties op ons kunnen hebben.’ Lees de recensie   VerdermeerKilling My Darlings over Verdermeer, Tahereh Mafi ‘Het is in dit boek dan ook vooral de kinderlijke verwondering die het continu leuk houdt. Het is in een fascinerende wereld met regels die je graag leren wilt en personages die je wilt leren kennen.’ Lees de recensie     Aan alle jongens van wie ik hieldBooks I Care About over Aan alle jongens van wie ik hield, Jenny HanAan alle jongens van wie ik hield is een heerlijke luchtige feelgood roman over vriendjes, liefde & familie. De schrijfstijl is vlot en door de korte hoofdstukken leest het makkelijk. Ik kon in ieder geval het boek maar met moeite wegleggen.’ Lees de recensie   Het boek van TessKwante in Wonderland over Het boek van Tess, Miriam Bruijstens ‘Dit boek is rauw. Pijnlijk. Al met al vond ik het boek ‘mooi’ om te lezen maar had het van mij uitgebreider gemogen. De citaten en gedichten van andere mensen geven voor mij niet echt een aanvulling op het verhaal en ik vind het meer een soort opvulling.’ Lees de recensie   NodigReadInge over Nodig, Joelle CharbonneauNodig is een boek dat mij letterlijk heeft laten sidderen en ongelofelijk heeft verrast. De spanning was om te snijden. Een super spannende standalone die je niet meer los laat.’ Lees de recensie