Moet je lezen: 5 recensies van boekbloggers #71

Via Bloglovin en andere kanalen blijf ik op de hoogte van een hoop boekenblogs, en iedere week verschijnen er weer veel mooie nieuwe recensies van boeken door enthousiaste bloggende lezers. Op MustReads vind je wekelijks een overzichtje van 5 lezenswaardige recensies die de afgelopen week zijn geschreven door boekbloggers uit Nederland en Vlaanderen. Piep zei de muisJuuls boekwinkeltje over Piep zei de muis, M.J. Arlidge ‘Met Piep zei de muis heeft Arlidge zich, wat mij betreft, gevestigd als schrijver van gruwelijke thrillers. Ondanks de vreselijke moorden, weet Arlidge het voor elkaar te krijgen de moordenaar als mens neer te zetten, en niet als monster.’ Lees de recensie   De never eversNerdy Geeky Fanboy over De Never Evers, Tom Ellen & Lucy Ivison ‘Zodra ik begon met het lezen van De Never Evers, werd ik al snel erg vrolijk. Beide schrijvers maken het verhaal vlot en weten met hun enthousiaste schrijfstijl veel energie in een verhaal te stoppen.’ Lees de recensie   Going soloThat Blonde Woman over Girl Online Going Solo, Zoe Sugg ‘De kracht van vrienden en familie, de angststoornis en je alleen en onzeker voelen zijn de thema’s waar dit boek op gedragen wordt. Going Solo is niet alleen een lief verhaal, het is een boek met een boodschap die mij raakte.’ Lees de recensie   dagen-van-schaamteAnnette Leest Birdy’s Boeken over Dagen van schaamte, Lieneke Dijkzeul ‘In mooie zinnen, lange literaire passages en treffende metaforen lezen we over Pieter en zijn succesvolle baan. Het boek zit vol liefde & verdriet, gemis & dood, teleurstelling en wraakgevoelens. Hierdoor krijgt het verhaal een bijzonder verloop en een plottwist aan het einde.’ Lees de recensie   PS ik hou nog steeds van jeLeave No Story Behind over PS Ik hou nog steeds van je, Jenny HanPS Ik hou nog steeds van je is zoet. Suikerzoet. En wat is het heerlijk om een boek te lezen waar je gewoon verliefde kriebels van krijgt in je buik.’ Lees de recensie