Moet je lezen: 5 recensies van boekbloggers #73

Via Bloglovin en andere kanalen blijf ik op de hoogte van een hoop boekenblogs, en iedere week verschijnen er weer veel mooie nieuwe recensies van boeken door enthousiaste bloggende lezers. Op MustReads vind je wekelijks een overzichtje van 5 lezenswaardige recensies die de afgelopen week zijn geschreven door boekbloggers uit Nederland en Vlaanderen. Secret scoutsBoekenz over Secret Scouts en de vermiste president, Kind ‘De opbouw van het verhaal is goed, maar bepaalde scenes vond ik iets te overdreven. Op dit puntje na ben ik enthousiast over dit boek. Spannend, avontuurlijk én leerzaam, wat een goede combinatie!’ Lees de recensie   judas-een-familiekroniekThe Book Girl over Judas, Astrid Holleeder ‘Astrid heeft een prettige manier van schrijven. In sommige passages van het boek druipt de angst van Astrid en Sonja van de bladzijdes af. Andere passages zijn weer erg emotioneel, zoals de beschrijving over de gelukte liquidatie op Cor van Hout.’ Lees de recensie   godin-uit-vrije-wilCarpe Libra over Godin uit Vrije Wil, P.C. Cast ‘En daar was nog het einde. Het einde dat me even sprakeloos maakte en vervolgens vulde met ontzag, liefde en troosteloosheid. Wow, wat een prachtig en passend, maar ook verdrietig einde. Dat heeft me zeker een paar tissues gekost.’ Lees de recensie   Duizend hoogBooknuts over Duizend hoog, Katharine McGee ‘Het is dus allemaal erg Gossip Girl-achtig, omdat je niet weet wie je kan vertrouwen en wie zijn mond voorbij praat. Duizend hoog eindigt dan ook met een enorme cliffhanger, waar ieder van de vijf jongeren iets mee te maken heeft. Ook hier is de vraag: wie houdt zijn mond en wie niet?’ Lees de recensie   crashBurn My Book over Crash, Ellen Lina ‘Ze heeft het weer geflikt. Jeetjemina, het leek net alsof ik zelf in dat vliegtuig zat. Ellen, ik weet niet hoe je het voor elkaar hebt gekregen, maar dankzij jou heb ik een paar nachten niet goed kunnen slapen.’ Lees de recensie