Inspiratie

Polare introduceert nieuwe website en commercial

Na weken van afwachten is het eindelijk zover: de winkels van De Slegte en Selexyz hebben zich omgevormd naar Polare. Een nieuwe naam, een nieuw logo, een nieuwe identiteit. En daar hoort natuurlijk een nieuwe website bij. Vandaag ging die online. De websites van De Slegte en Selexyz verwijzen vanaf nu door naar www.polare.nl. Hier vind je in vijf hoofdcategorieën het complete aanbod van de nieuwe boekwinkel: boeken, tweedehands boeken, studieboeken, ebooks en ramsj. Op de homepage van de nieuwe webwinkel staat een overzicht van de tien bestverkochte boeken, nieuwe boeken en tweedehandsboeken. Verder kun je er doorklikken naar nieuws en kortingsacties. Op dit moment zijn er nog weinig onderscheidende elementen te vinden in de webwinkel ten opzichte van andere webwinkels, maar de winkelketen heeft eerder aangekondigd dat het van de website een ‘community’ wil maken, voor, door en van lezers. Ook komt er actuele voorraadinformatie op de site te staan van de lokale winkels. Die functie komt ook beschikbaar in speciale Android- en iOS-apps. De lokale winkels krijgen verder een ‘distributiefunctie’ en worden uitgerust met ‘zuilen’ waarop het mogelijk wordt boeken te bestellen uit het complete assortiment van miljoenen titels. Ook komt er in elke Polare-winkel een koffiecorner met gratis wifi. Verder lanceert de nieuwe winkel Polare ook een reclamecampagne, waar onderstaande commercial deel van uitmaakt.

Een reactie

  • Jammer, dat al die vertrouwde namen verdwijnen! Alsof je de automerken Mercedes en BMW plotsklaps laat verdwijnen en met een volstrekt andere naam komt! Ik stond vanochtend voor De Slegte in Utecht en geloofde mijn ogen niet: Polare ??? Dat is even schrikken. En….heel erg wennen.

Reageer

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *